Buying 20+ Ultimate Gaming Computers... - Page 4 - Techist - Tech Forum

Go Back   Techist - Tech Forum > Computer Hardware > New Systems | Building and Buying
Click Here to Login
Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
 
Old 11-26-2006, 12:42 AM   #31 (permalink)
Junior Techie
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 63
Default

Meh. I use firefox 2 as well.. There are toolbars that you can get to spellcheck the page for you... I assume your one of those people who hate MSN and really really hate the people who 1337 .....

W377 1 CAN T377 Y0U N0W 1TZ N0T G01NG T0 G0!
__________________

dedb33t is offline  
Old 11-26-2006, 12:43 AM   #32 (permalink)
Banned
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 602
Default

Quote:
Originally posted by TriEclipse
I use Firefox 2, so all that I type is spellchecked. I know of no way to run spell check on a webpage. For example, how am I supposed to translate TheEnd's rantings into regular English?

And yes, you do need correct grammar. Talk like TheEnd or Keyser and you sound like an 4 year old who can't put together coherent sentences and who doesn't know what a period (aka: full stop) is.

ummm how can you not understand us?do you never go on msn or aim or x-fire?lets seee here....everyone on chat programs use fast talk and english i dont kno what it is either you cant understand cyber talk or speak english....i dont know...you perplex me...
(perplex=confuse)
(kno=know)
(msn=chat program)
(aim=chat program)
(x-fire=chat program)

i translated a few words in case you didnt understand
__________________

keyser09 is offline  
Old 11-26-2006, 12:43 AM   #33 (permalink)
Master Techie
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,992
Default

Quote:
Originally posted by TriEclipse
The grammar on this forum gets worse everyday.

Sometimes I just want to slap the people who type "sentences" like:


omg lol k so u better get teh quad core, lol its so fast it pwnz everthing. k also mak sure u get 2gbdominator lolz such fast ram also 8800gtx is nice its ok but fats and its nice but costs $$$$$$$$$.





Quote:
Originally posted by keyser09
ummm how can you not understand us?do you never go on msn or aim or x-fire?lets seee here....everyone on chat programs use fast talk and english i dont kno what it is either you cant understand cyber talk or speak english....i dont know...you perplex me...
(perplex=confuse)
(kno=know)
(msn=chat program)
(aim=chat program)
(x-fire=chat program)

i translated a few words in case you didnt understand


How much longer does it take you to type a word correctly.

It's one thing to to spell it a bit wrong, but a total different thing when you just use AIM language because you think it's cool when in reality it makes you look like an idiot.
__________________



May the wind always be at your back and the sun upon your face, and may the winds of destiny carry you aloft to dance with the stars
Lord AnthraX is offline  
Old 11-26-2006, 12:44 AM   #34 (permalink)
Junior Techie
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 63
Default

LMFAO ...Well he sorta did have a point... But its so easy to read i dont see how people cant understand it
dedb33t is offline  
Old 11-26-2006, 12:44 AM   #35 (permalink)
Banned
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 602
Default

Quote:
Originally posted by Lord AnthraX
Sometimes I just want to slap the people who type "sentences" like:


omg lol k so u better get teh quad core, lol its so fast it pwnz everthing. k also mak sure u get 2gbdominator lolz such fast ram also 8800gtx is nice its ok but fats and its nice but costs $$$$$$$$$.







lol the funny thing is i understanded every word of it..and faster than i would full words
keyser09 is offline  
Old 11-26-2006, 12:45 AM   #36 (permalink)
Junior Techie
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 63
Default

well.. In this thread, No one typed anything like that .....Anyway can we stay on topic please? I have a feeling that a flame war isnt too far away
dedb33t is offline  
Old 11-26-2006, 12:47 AM   #37 (permalink)
Banned
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 602
Default

btw dedb33t how much cash you got to spend on these pc's?
(may have been posted earlier im to lazy to look back)
keyser09 is offline  
Old 11-26-2006, 12:47 AM   #38 (permalink)
Ultra Techie
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 869
Default

Quote:
Originally posted by dedb33t
Meh. I use firefox 2 as well.. There are toolbars that you can get to spellcheck the page for you... I assume your one of those people who hate MSN and really really hate the people who 1337 .....

W377 1 CAN T377 Y0U N0W 1TZ N0T G01NG T0 G0!
Actually, I love chat programs. But the people on there are atleast coherent. These two don't even use periods that often and sound like nonstop raving lunatics who need to stop and take a breath.

Quote:
Originally posted by keyser09
ummm how can you not understand us?do you never go on msn or aim or x-fire?lets seee here....everyone on chat programs use fast talk and english i dont kno what it is either you cant understand cyber talk or speak english....i dont know...you perplex me...
(perplex=confuse)
(kno=know)
(msn=chat program)
(aim=chat program)
(x-fire=chat program)

i translated a few words in case you didnt understand
No, not everyone on chat programs uses fast talk. And I bet I can type just as fast while using perfect grammar as you can trying to sound like a caveman. I understand what you write fine, it just hurts my brain because some of your worlds don't look anything like the actual word. I wonder how you'll fare on the essay part of the SATs.
__________________
TriEclipse is offline  
Old 11-26-2006, 12:48 AM   #39 (permalink)
Banned
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 602
Default

^ add me on msn or x-fire we see who goes faster
Msn=keyser09@gmail.com
X-fire=keyser09
keyser09 is offline  
Old 11-26-2006, 12:48 AM   #40 (permalink)
Junior Techie
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 63
Default

Good Point. Well I type just as fast when I'm talking normal english, Just dont do it sometimes on MSN and all that so yeah... To Keyser, I have 100k.. I dont want to spend it all on the computers, I want to leave over some for setting up the place ie; tables, chairs etc

Meh. Forget about the whole typing 1337 Incorrect grammar thing...Just move on people...
__________________

dedb33t is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off




Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -5. The time now is 03:09 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.