290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming - Page 6 - Techist - Tech Forum

Go Back   Techist - Tech Forum > Computer Hardware > New Systems | Building and Buying
Click Here to Login
Reply
 
Thread Tools Display Modes
 
Old 06-01-2014, 08:05 PM   #51 (permalink)
Monster Techie
 
Drogos's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,415
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Man the 750d is one sexy case lol. I have a carbide 500r white an I love it but man that 750d makes jealous lol.
__________________

__________________
AsRock z97x,i5 4690k@ 4.4ghz, Custom Water Loop, Nvidia 980TI 6GB, Corsair Dominators Platinum 16GB 2666mhz ,250 SSD,2TB,2TB Drive ,EVGA Supernova 750G2 PSU,NZXT H440 white. Asus 24" 144hz, LG 42" led lcd.
Drogos is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 11:08 AM   #52 (permalink)
True Techie
 
Join Date: Apr 2010
Location: United Kingdom
Posts: 148
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Quote:
Originally Posted by Drogos View Post
Man the 750d is one sexy case lol. I have a carbide 500r white an I love it but man that 750d makes jealous lol.
If i do get it I wouldn't put an optical drive in it which might be a pain. I use the optical drive on my current PC like once every 5months or so.. guess its an easy plug in and take out if I do need it.

---

These two are exactly the same right?
http://www.amazon.co.uk/Sapphire-TRI...ords=msi+tri+x


[http://www.amazon.co.uk/gp/offer-lis...0&sr=1-2-fkmr1


Amazon are selling both of them. One at 359 which I bought and one at 395.90

Cheaper one isn't in stock but the more expensive one is.

Maybe I can contact Amazon and ask why the cheaper one isn't in stock when they are the same product.
__________________

_SomeOne_ is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 11:11 AM   #53 (permalink)
Monster Techie
 
Drogos's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,415
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

yeah i thinks is the same card just different sellers.
and yeah my optical drive is there just cuz it is lol it rarely gets used.
__________________
AsRock z97x,i5 4690k@ 4.4ghz, Custom Water Loop, Nvidia 980TI 6GB, Corsair Dominators Platinum 16GB 2666mhz ,250 SSD,2TB,2TB Drive ,EVGA Supernova 750G2 PSU,NZXT H440 white. Asus 24" 144hz, LG 42" led lcd.
Drogos is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 11:24 AM   #54 (permalink)
True Techie
 
Join Date: Apr 2010
Location: United Kingdom
Posts: 148
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Quote:
Originally Posted by Drogos View Post
yeah i thinks is the same card just different sellers.
and yeah my optical drive is there just cuz it is lol it rarely gets used.
nah they are both sold by Amazon.
Just got Amazon to price match the more expensive one thats in stock

I love Amazon

I just edited my other post because there was a different seller but if you clicked on more sellers Amazon is there.
_SomeOne_ is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 11:30 AM   #55 (permalink)
Monster Techie
 
Drogos's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,415
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

my bad i meant different sellers on amazon. the once that has prime is shipped by amazon the other is shipped by third party seller.

here something neat u can do with the optical drive cage




you can hide the one hard-drive cage in it only bad thing u can only have 3 drives in it. i'm sure u can find a way to hide more
__________________
AsRock z97x,i5 4690k@ 4.4ghz, Custom Water Loop, Nvidia 980TI 6GB, Corsair Dominators Platinum 16GB 2666mhz ,250 SSD,2TB,2TB Drive ,EVGA Supernova 750G2 PSU,NZXT H440 white. Asus 24" 144hz, LG 42" led lcd.
Drogos is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 07:35 PM   #56 (permalink)
True Techie
 
Join Date: Apr 2010
Location: United Kingdom
Posts: 148
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Quote:
Originally Posted by Drogos View Post
my bad i meant different sellers on amazon. the once that has prime is shipped by amazon the other is shipped by third party seller.

here something neat u can do with the optical drive cage

you can hide the one hard-drive cage in it only bad thing u can only have 3 drives in it. i'm sure u can find a way to hide more
Yeah I'll definetly find a way haha.

I decided to buy the 750d.
I'm also going to buy this dust filter for the bottom front. I won't buy it yet since my brother is thinking of buying the 750d too and if he does then we wont have to pay double shipping for the bottom front dust filter.

Everything should be here by at least the 28th of this month if not much earlier.

Samsung 500gb evo seems to be going up and down everyday so ill just wait a few days and see what happens.
_SomeOne_ is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 07:54 PM   #57 (permalink)
Monster Techie
 
Drogos's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,415
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

If you use amazon a lot u look into investing on the prime service. Free 2 day shipping pays for it self if u order a lot of stuff.
__________________
AsRock z97x,i5 4690k@ 4.4ghz, Custom Water Loop, Nvidia 980TI 6GB, Corsair Dominators Platinum 16GB 2666mhz ,250 SSD,2TB,2TB Drive ,EVGA Supernova 750G2 PSU,NZXT H440 white. Asus 24" 144hz, LG 42" led lcd.
Drogos is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 08:07 PM   #58 (permalink)
True Techie
 
Join Date: Apr 2010
Location: United Kingdom
Posts: 148
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Quote:
Originally Posted by Drogos View Post
If you use amazon a lot u look into investing on the prime service. Free 2 day shipping pays for it self if u order a lot of stuff.
I wouldn't say i buy a ton of stuff.. but i pick free delivery since the extra day or two doesn't bother me

Also my friend at work just signs up for a new account every month to get free prime service.. although I like all my orders to be on one account.


The only reason why its going to take till at least the 28th is because the motherboard has a 1-3 week wait on it and i have grouped the items together.
_SomeOne_ is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2014, 09:46 PM   #59 (permalink)
Monster Techie
 
Drogos's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,415
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Damn. I would cry if I had to wait that long for my goodies lol.
__________________
AsRock z97x,i5 4690k@ 4.4ghz, Custom Water Loop, Nvidia 980TI 6GB, Corsair Dominators Platinum 16GB 2666mhz ,250 SSD,2TB,2TB Drive ,EVGA Supernova 750G2 PSU,NZXT H440 white. Asus 24" 144hz, LG 42" led lcd.
Drogos is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2014, 10:16 AM   #60 (permalink)
True Techie
 
Join Date: Apr 2010
Location: United Kingdom
Posts: 148
Default Re: 290x CF or 780TI SLI for 4K Gaming

Quote:
Originally Posted by Drogos View Post
Damn. I would cry if I had to wait that long for my goodies lol.
I would normally too... But I'm away for 10 days from the 7th of this month so I can deal with it lol
__________________

_SomeOne_ is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
9800 GTX vs. SLI vs. 3-way SLI. vs. Quad SLI veg1992 New Technology and Products 2 05-31-2008 10:59 AM
ASUS A8N-SLI Premium Socket 939 NVIDIA nForce4 SLI ATX AMD n3wt3ch Monitors, Printers and Peripherals 6 07-01-2005 02:04 PM
should i upgrade my sli to 7800gtx sli jseber1982 Monitors, Printers and Peripherals 21 06-23-2005 03:19 PM
Nforce4 SLI Roundup..Best SLI Boards Nubius Monitors, Printers and Peripherals 15 03-03-2005 12:50 AM
DFI "LANPARTY nF4 SLI-DR" NVIDIA nForce4 SLI Chipset Motherboard For AMD Socket 939 YanBooth Monitors, Printers and Peripherals 0 02-07-2005 02:46 PM



Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -5. The time now is 01:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.