Dude about graphic video

Denail

Beta member
Messages
0
Location
Colombia
Hola buenos días, tardes o noches

He llegado aquí con una gran duda antes de montarme una tarjeta gráfica a mi computador, actualmente tengo una tarjeta madre Foxconn con un procesador Intel core i3-3240 a 3.4Ghz, 8Gb de ram DDR3 a 1600Mhz pero tengo una duda a la hora de ponerle una tarjeta gráfica, hace buen juego con la Radeon HD 7790? O con qué otra tarjeta puedo hacer juego? Muchas gracias !
Posdata : mi interés no es correr juegos de última generación en muy alto, mi presupuesto me dió para comprarme el procesador, board y ram y me alcanza para una tarjeta no muy cara.




Hello good morning, afternoon or evening

I have come here with a big question before mounting a graphics card to my computer, I currently have a Foxconn motherboard with an Intel core i3-3240 processor at 3.4Ghz, 8Gb ram DDR3 at 1600Mhz but I have a question when putting it a graphics card, does it play well with the Radeon HD 7790? Or with what other card can I match? Thank you very much !

Postscript: my interest is not running last generation games at very high, my budget gave me to buy the processor, board and ram and I can not afford a very expensive card.
 
Back
Top Bottom